Fortsätter helgen

 
 
 
 
 
♥♥♥
 
 
Ja visst är det så att jag fortsätter helgen med ytterligare två lediga dagar, härligt va?!
 
 
 
 
 
Vaknade upp och var stel framförallt i ländryggen.
Tränade dubbla pass i går kväll utan att stretcha så skyll sig själv helt enkelt.... Men då A och Nikki lämnat huset så fick jag mej en skön yoga-stund med fokus på höftöppnare och rygg. Har även en liten upphakning i nacken som jag inte får att släppa men jag ska gå på den med hemma-massören strax... ja tennisbollen! Toppen att rulla över ömma axlar och nacken med.
 
 
 
Vädret ser ut att bli fint så jag ska absolut gå på en skön prommenad om en stund. Podd i öronen och andas frisk luft. Behöver det känner jag för igår blev det bara hemma/inne mys
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt på dagen ska jag iväg och passa lilla goa Tilda en stund. Vilket absolut inte är betungande utan snarare en förmån och glädje. 
 
 
 
 
Visst verkar det bli en bra måndag för mig?! Vardagslyx i en måndagsbox
 
 
 
 
//PIllan


För mig blir det också en skön promis med podd i öronen om en stund. Behöver få lyssna på någon glad och tokig person som kan liva upp mig. Ha en fin dag. Kram Kamilla

Härlig start för mig att gå in på din positiva bloggsida. Idag Världsdagen i Vänlighet, samt smörgåstårtedagen, Visste du de?? hehe

Svar: Åh jag älskar smörgåstårta ! Att jag inte visste det?!
Ha en bra dag😊
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se