Morgonspinning och påfyllning

 
 
 
 
 
 
God morgon soliga fredag
 
Jo för än så länge skiner solen här hos mej och det är ett par minusgrader utomhus, vackert och härligt. Tyvärr ser det ut att dra in moln nu....
 
 
 
Fredagar betyder morgon-spinning och trx- träning . Lika härligt varje gång jag har möjlighet att medverka på dessa pass, de börjar 07.45.
Perfekt uppladdning inför fredagen och helgen som är i antågande. Direkt efter passen så är det uppdukat med frukost, så himla trevligt!
 
 
Idag tog jag dock bara en kopp kaffe för jag ville hem till duschen.... och lite extra mys för mej själv hade jag tänkt.
Just nu sitter jag med hårinpackning och en sheet-mask och har det riktigt fredagslyxigt :) 
 
Till detta serveras proteinpannkakor med kanelstekta äpplen och en klick crunchy jordnötssmör, mumma!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag fixa till mej här och snart ta en sväng på jobbet innan det väntas en lite längre ledighet...igen!
 
 
 
 
Fin fredag Folks
 
//PIllan
 


ser gott ut

Tack för tipset!!!

Mums, vad gott det ser ut! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se