Straffad direkt!

 
 
 
 
 
 
Hej soliga fredag
 
Ska försöka hålla kvar i känslan jag hade fram till för en timma sedan..... fredagsfeeling och endorfiner, men jag har stött på patrull kan man säga!
 
Startade morgonen med att jag hörde att Nikki var vaken före klockan. Gick in och hon bara -Jag är så taggad! Hi hi lilla gullis har peppat i en vecka nu för hon ska få ta med sig kompisen Nelly till fjällen i eftermiddag. Det står bowling , spa och bad på schemat och dom har haft nedräkning sedan förra helgen då detta bestämdes!
 
 
 
 
För egen del var jag så nöjd att få åka på morgonspinning, trx och efterföljande frukost. Himla härlig start på en solig fredag och jag åkte hem för dusch och piff. Hade sedan en lunch-dejt med min älskling inbokad.
Ibland får vi till träffar så där mitt på dagen vilket är mysigt.
 
Det serverades kycklinglasagne och det var banne mej bland det godaste jag ätit på länge så därför tryckte jag två stora portioner....Big Mistake!
 
Alltså jag har så ont i magen just nu, kvider högt för mej själv och det ser ut som jag gått in i tredje trimestern! Det är ju just detta som händer då jag överkonsumerar för mycket vitt mjöl  ( och socker ) och därför äter mina grönsaker i mängder istället. IBS magen måste hanteras varsamt och med stor omsorg men då smaklökarna gick banans så kunde jag inte hindra mej och dra i handbromsen....
 
Förlåt förlåt fina magen jag lovar att det ska dröja innan jag gör om det!
 
 
Frosseri ~ en av de sju dödssynderna
 
Vissa straffar gud med en gång.....
 
 
 
 
//PIllan


Aj då:( hoppas du blir bättre, kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se