Toppen för kroppen x 2

 
 
 
 
 
 
 
Hej på er
 
 
Vid det här laget "känner" ni mej och vet hur tokigt tidigt jag brukar vakna...?! Japp i morse vaknade jag första gången kl 04.20 men knep ihop ögonen och klarade att somna om till 05.15.
Ja då var jag helt klart pigg och varför kämpa emot liksom, hade jag somnat om igen skulle jag förmodligen varit helt slut då klockan ringde! Därför smög jag upp och rullade ut yoga-mattan.... En timma senare var jag klar och med en så skön känsla i kroppen!
 
 
 
Hade sedan tidigare bestämt att jag skulle på morgon spinning så efter frukost så var det bara att ta sig till gymmet och pressa upp pulsen.
 
Känner mej otroligt nöjd och glad i kroppen nu!
 
 
Det var toppen för kroppen nr 1
 
 
 
 
Nummer två är egentligen toppen som i tröjan, blusen tischan.....
 
 
Igår hängde jag nämligen med A som skulle på möten i Sundsvall och fick springa i affärer i ett par timmar. Det resulterade i fem nya klädesplagg för övre delen av kroppen och alla till kanonpriser!
 
Så dåligt med tröjor och överdelar i min garderob men det rådde jag alltså bot på inne på HM , Kappahl och Lindex, kedjorna levererar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Collegetröjor, en ribbstickad grå mjuk tröja, en blus och en t-shirt rikare.... :)
 
 
 
 
 
 
Idag återgår jag till jobbet efter fyra lediga dagar. Så jobb-tåget går och det är bara att hugga i fram till nästa vecka nån gång!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se