FredagsLove

 
 
 
 
Yes idag är det fredag och jag strösslar lite extra kärlek på er idag, kolla in det här lövet! Öppna ögonen och se alla tecken som finns :)
 
 
 
 
Jag startade min dag med spinning och trx följt av en härligt uppdukad frukost. Det är veckans härligaste på mitt gym att det serveras god frulle direkt efter man svettats och slitit. Skönt att komma hem och hoppa in i duschen och vara nyladdad med energi.
 
 
 
Nikki och jag är solokvistar här hemma och planerar att gå på Månskenstur ikväll! Det är friluftsfrämjandet som ordnar detta. En prommenad på 3 km enkel väg i mörka skogen med pannlampa. Tror inte månen kan skina starkt nog genom de trista molnen tyvärr....
Målet är en stuga där det serveras soppa, kaffe och kaka sedan får man ta sig samma väg som nu går nedåt, så tungan rätt i munnen så man inte snubblar på de hala stenarna!
Nikki längtar jättemycket och det blir en förhoppningsvis mysig tur och sedan kan vi mysa i soffan!
 
 
 
 
 
Ha en riktigt fin fredag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se