Halloween time

 
 
 
 
 
 
 
Ja visst det firas halloween hemma hos oss.
Eller här hemma kanske det inte direkt firas förutom nåt spöke som lyser och några vimplar med pumpor men Nikki gillar denna "högtid" och går all in på partyn denna helg!
 
 
Har precis skjutsat henne och vännen Nelly på spök-disco och det var två taggade brudar! Kön ringlade lång när vi kom och det var fakttiskt flera föräldrar som hade ansträngt sig och var utklädda, kul!
Dom ska dansa och leka i två timmar sedan blir det nog natti natti!
 
 
 
I morgon väntar ännu ett kalas med spöktema och på tisdag avslutar vi firandet med en till kompis som bjuder på halloween-fest! herrejisses ....
Hon var bjuden på ännu ett nästa fredag men då är vi bortresta!
 
 
 
Jag själv har också spökat många gånger i mina dar men nu är det länge sedan..... Minns att det var en riktig höjdpunkt och även vi gick all in på utklädnad och party (vi var liksom i den där rätta hålligångåldern om man säger så...)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Se ett sådant vackert och exemplariskt barn jag har..... :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu önskar jag er en skön kväll och helg och i morgon får ni sova lite längre (vintertid)
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se