Nya Nike

 
 
Att packa upp ett par nya träningsskor....materiell lycka
 
 
 
 
 
 
 
Ledig onsdag och vädret växlar mellan spöregn och blötsnö. Inte sådär jättekul men jag har som vanligt mycket inomhus-sysslor så mej går det ingen nöd på.
Hela familjen är dessutom snuviga och sådär "bonn-förkylda" vilket är trist men jag kommer att ha aerobics ikväll då jag tidigare lovat en kollega som hade förhinder. Har inte ont i halsen så det kommer antingen klinga av eller bryta ut för fullt!
 
 
 
 
Som ni ser på bilderna så kommer mina fötter att må riktigt gott då jag äntligen fixat nya skor. Använder alltid Nike och för ändamålet aerobics just den här sorten som heter Free TR6 och är en lättviktsko med bra flexibilitet och stabilitet!
Skon sitter tajt och bra runt min fot som är väldigt tunn och smal
 
 
Fanns till kanonpris hos Sportamore, de har verkligen bra erbjudanden!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag traskar jag runt i dessa sköningar här hemma och fötterna är mer än nöjda!
 
 
 
 
 
Det blev ett par vita neutrala denna gången, har innan ett par svart/vita mönstrade som verkligen drar uppmärksamhet till sig!
 
 
 
 
 
 
Ha en bra onsdag
 
 
//PIllan


Så himla snygga!!

Fina!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se