Önskelunch

 
 
 
 
 
 
Nikki hade en önskelunch som hon tyckte det var alldeles för länge sedan hon fick nämligen bananpannkakor! När jag tänker efter så är det verkligen ganska länge sedan jag gjorde till henne så självklart.
 
 
 
När det är höst ute så gillar jag att steka äppelbitar med kanel och ha som tillbehör. Gärna då i kombination med jordnötssmör och kokosflakes. Vi hade även lite grädde och kivi, lyx och mums så gott!
När jag gör bananpannkakor blandar jag alltid i nåt slags nötmjöl för mer stadga. Det går absolut att bara ta bananer och ägg men risken finns att det blir lite mer mosigt resultat.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inatt var första natten som Nikki sov hela natten utan host-avbrott!! Så skönt och hon fick hänga med mig på morgonspinning idag. Ja hon satt med plattan och tog det lugnt medans jag svettades och kämpade på :)
 
 
 
Underbart att få röra på sig direkt på morgonen. jag ska jobba i eftermiddag och då känns det extra skönt. Är dock hemma lagom till Idol så fredagsmys blir det ändå!
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det ett varv med snabeldraken här hemma innan jag börjar jobba
 
 
 
 
 
 
Ha en finfin fredag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se