After golf, MelonCrush

 
 
 
 
 
 
Idag ska jag jobba eftermiddag så efter att jag skjutsat Nikki till skolan så drog jag vidare mot golfbanan. Jag hade inget sällskap men att gå helt själv några hål funkar förvånande bra. Jag sa alltid tidigare att jag aldrig skulle gå en runda själv men nu när jag gjort det ett par gånger så ger jag det tummen upp. Jag kan gå i mitt snabba tempo och det blir då verkligen en riktigt skön pw-runda!
 
 
Spelet gick sisådär och det skyller jag idag på min rygg.... Efter förkylningen drabbades jag ju av nackspärr och igår var det som om någon stått och sparkat mej längre ned i ryggen. Känns verkligen som en misshandlad rygg?! Helmärkligt och jag har ingen aning om vart det kommer ifrån men detta påverkade mina svingar idag...
 
 
Jag och A har en gemensam tävling kvar i år och det är nästa helg 23 september men innan dess ska min kära sambo åka till Halmstad för Sverige-finalen i Berners Audi cup.
Ska bli superspännande att se hur han kommer att leverera! Vinsten är nämligen att resa till Mexico för världsfinal!!!
 
Hi hi drömma kan han ju....så får vi se hur det går....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter golfen idag så prrovade jag Noccos senaste smak Melon Crush och jippi vilken goding! SÅ mycket melonsmak och en riktig piggelinkick efter eller före ett träningspass!
jag dricker sällan sådana koffeindrycker men ibland är det gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta och plocka ihop och göra mej klar för jobbet.
 
Ses i morgon
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se