Fredagsfeeling för själ och kropp

 
 
Krigare tre, för att känna full kontroll av styrka och balans
 
 
 
 
 
 
God morgon fredag
 
 
 
Här hemma har vi en fortsatt krasslig och HOSTIG Nikki..... Herregud som hon "hackat" i natt. Kom in till oss vid 02-tiden och att trängas tre personer i en 160 säng gör att man känner sig extra stel på morgonen.
Så skönt att rulla ut sin matta och bara ägna 20 minuter av andning och härlig stretch för stela muskler.
 
 
Nikki har jag placerat framför en film och under tiden kan jag bara ägna mej åt mej själv en stund....Sessan vill också vara med och stryker gärna runt och kurrar i takt med min andning
 
 
 
 
Du behöver inte lägga långa stunder åt yogan (om du inte vill såklart) det räcker med en liten stund några gånger i veckan. Du kommer att märka stor skillnad på din kropp och mående och risken/chansen att du vill ha mer är stor ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite gos emellanåt
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här positionen då du låter armarna falla fram mot huvudet är så skön och stå här en stund för denna övning sägs vara föryngrande .... ;)  !!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag ska jobba kväll men har dagen hemma med Nikki och jag ska försöka baka lite nyttiga chokladbollar. Filippa dyker upp ikväll för att ta med skidor och dyl på söndag för nästa vecka åker hon till Holland på läger. Hoppas hon inte tar med sig Nikkis hosta bara.... synd att detta skulle "krocka" nu när hon kommer hem...! Gäller att hon preppar med mycket nyttigheter och inte pussar sin syster!
 
 
 
 
 
 
ha en riktigt fin fredag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se