Gör höstfint ute

 
 
 
 
 
 
 
Eftersom jag är ledig måndag och tisdag denna veckan så passade det ypperligt att tag tag i göromålen utomhus!
Jag har klippt ner alla blommor, rensat, ställt undan krukor och möbler. Rullat ihop mattor och stoppat undan dynor. Då det ju varit förhållandevis varmt ute så sitter nästan alla löv kvar på träden så jag har endast krattat kottar och barr som vi har massvis av här utanför....
 
Gräsmattan har klippts för sista gången år 2017 och min önskan just nu är ett par robotgräsklippare som kunde få göra jobbet fortsättningsvis.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skönt att slå sig ner på trappan med lite mellis då vädret ändå är Ok, man får passa på helt enkelt.
Jag jobbar mig också riktigt svettig då man kånkar och bär, flänger upp och ner, in och ut hela tiden. Pust, lite nybakade havremackor och en smoothie ger nya krafter!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite ljung får pryda höst-entrén 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi närmar oss den "rosa månaden" så passa på att handla allt som är märkt med rosa bandet, titta på Galan på måndag kväll och skänk en slant till förmån för Barncancerfornden!
Så viktigt Så V I K T I G T!! man vet aldrig när denna jävulska sjukdom slår till och vi måste bidra så forskningen fortsätter att gå framåt och möjligheten att fler överlever ökar!!
 
 
 
 
 
 
Ha det 
 
//PIllan


Så fint du gjort på din farstubro, älskar det :D
Hoppas du får en fin tisdag :)
Kram!

Vad härligt att få göra höst. Kanske hinner jag i helgen. Ska också plantera ljung, sätta ut lite belysning och plocka enris. Tv å kransar till dörrarna vill jag också ha.

Vad himla fint!!!

Så fint du höstpiffat 💕





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se