Jobbtåget går.....

 
 
 
 
 
 
Efter fyra dagar riktigt härlig ledighet så är det bara att bita i äpplet och bege sig mot arbetet i eftermiddag igen!
 
 
Det är dock så himla skönt att jobba skift för även fast jag arbetar heltid så känns det oftast som jag har väldigt mycket fritid! Lediga dagar mitt i veckan och alltid en halv dag ledigt. Jag börjar antingen tidigt  på morgonen och går hem vid 13-tiden eller så börjar jag då och jobbar kväll.
 
Därför har jag ju också mycket tid att lägga på träning som jag ju såklart proriterar
I morse åkte jag samtidigt som Nikki åkte på skolan och A på jobbet, raka vägen till gymmet för spinning och ett multitränings-pass. Det är kombinerat styrka och flås i grupp.
Hemma igen strax före 09 och tid för hemmafix innan jag ska äta lunch och sedan då kliva ombord på jobb-tåget.
Nu har jag jobb-helg framför mej men det går bra eftersom man är helt inställd på det. Har även skrivit tidigare att det är otroligt skönt på mitt jobb på helgerna då tempot oftast (om man har tur) går ner och vi är färre på plats.
 
 
 
 
 
 
Ha en fin onsdag
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se