Salut för fredag

 
 
 
 
 
 
 
 
 
God morgon fredag och 1 september!
 
 
Ja jisses nu kommer ni snart att tro att jag är galen på riktigt men jag vaknade innan väckarklockan i morse, faktiskt 40 minuter före alarmet.
Jag hör nog inte till de "normala" som tänker -Ahh skönt nu kan jag verkligen ligga och dra mej!
 
Nope jag kände att den här kroppen behöver lite yoga!
Klev rätt upp och yogade min kropp på mjuka matta nedanför sängen, så skönt
Vill dessutom vara riktigt trött ikväll och somna riktigt tidigt (när har jag någonsin haft problem med det...?!) eftersom vi ska upp tidigt i morgon på årets roligaste golftävling!
 
Nåväl nu ska ni få höra vilken tid det var jag vaknade......04.10......!
Jag måste ha problem...? ;)
 
 
 
 
 
 
 
I vilket fall  så ska jag tipsa er om en Moijito som jag dricker nästan varje morgon och så även nu i denna arla morgonstund
Green Blends fullproppad med nyttigheter och absolut inget starkare än så.... Men smaken är verkligen väldigt god och likt orginaldrinken
 
Vetegräs, gojibärspulver, spirulina, grönt te och chlorella i en skön blandning  gör det lättare för dig att täcka ditt dagliga vitamin- och mineralbehov. Ni vet ju vid det här laget att jag gillar gröna sköna saker som man kan förtära ;)
 
Pulvret går att blanda ner i smoothie eller bara blanda ut med vatten som jag oftast gör!
 
Jag köper min hos Bodystore KLICK
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha nu en riktigt fin fredag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se