Stoppa tiden min ljuvliga unge

 
 
Min lilla söta älskling, kan vi bara stoppa tiden och njuta länge av det vi har nu♥
 
 
 
 
 
 
 
Här har ni fortfarande en kraxig Pillan men det blir arbete i eftermiddag.... Jobbigt det där när man är krasslig men ändå inte riktigt sjuk. Igår låg jag mest och läste, vilade mej och kurerade bäst jag kunde. Idag börjar jag inte jobba förrän vid 14.30 så jag hinner ta det lugn några timmar till.
 
 
 
 
 
Nikki har fotografering idag på skolan
Alltid lika spännande att se resultatet, man vet ju aldrig riktigt vad dom kan hitta på dom små liven ;) Men just nu är hon mest bara ljuvlig....7 år och bekymmersfri! Minns att Filippa var lika lättsam just vid den åldern. Visst kan det komma små bestämda utbrott men Nikki är så mån om oss och vill oftast vara oss till lags. Säger vi att hon ska göra något, då gör hon det.
Förstår hon att hon gjort något fel blir hon förkrossad och fast hon är ledsen och arg vill hon ställa till rätta och "pleasa" oss .....
-Jag vill inte att du ska vara arg mamma...! Hon är livrädd att jag och  A ska bråka (som hon ibland uppfattar diskussioner..) och överöser oss med pussar och kärlek!
 
Stoppa tiden
 
 
Vet av erfarenhet att det kommer rinna mycket vatten under broar och det kommer förmodligen att bli många ordkrig och meningsskiljaktigheter under åren som kommer. Alla perioder i livet har kanske sin charm men just nu är hon underbar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni håller er friska och krya och har en trevlig torsdag
 
 
//PIllan


Näää så söt och så lik min Nova hon e likadan livrädd för gräl om vi bara diskuterar lite:)Dom börjar bli så stora nu:) kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se