För håret med favorit i repris

 
 
 
 
 
Hej på er
 
Önskar att jag kunde skriva att jag var lika pigg som jag brukar vara men tyvärr är jag inte mycket bättre idag... jo lite kanske för jag har tagit mej in i duschen , vilket var som en mindre bergsbestigning - rent orkesmässigt!
 
 
Men nu strundar vi i baciller och trista sjukdomsinlägg och fokuserar på knoppen och dess behåring. Här kommer lite tips på produkter som jag klickat hem och använder för tillfället. Byter rätt ofta produkter till håret faktiskt men den gemensamma nämnaren är att det ska göra håret mjukt och få bort frisset!
 
 
 
LYKO  har just nu kampanj på Löwengrips sortiment ja halva priset till och med så jag klickade snabbt hem The Cure som är en värmeskyddande fönlotion som förkortar torktiden och ger lite volym och fyllighet!
 
Även Quick Care som är en hårinpackning och gör håret riktigt mjukt och glansigt. Låt den bara verka 5-10 minuter och använd alltid balsam efteråt så stråna drar ihop sig efter hårinpackningen som ju liksom öppnar hårstråt så produkten tränger in!
 
 
 
 
 
Gamla favoriter som ju blivit lite trendiga igen är ju  scrunchien  (de där stora mjuka snoddarna)som nog fler än jag använde i slutet på 80-början av 90-talet. De är ju perfekta eftersom de ger ett väldigt litet slitage på håret genom det mjuka tyget!
 
 
Sedan är ju hårklämman en ständig favorit hos mej. Älskar att bara sno upp håret när jag inte orkar fixa så noga eller som nu när jag bara såsar runt här hemma och inte vill ha håret hängandes i ansiktet!
 
 
 
 
 
 
Nu slappar jag vidare här i sängen så ses vi snart igen ( på bilden har jag slängt alla ihopknölade snytpapper på golvet.... ni vet jag är som den där reklamen där mannen badar i näsdukar!!)
 
 
 
 
//PIllan


Åh, har tänkt prova dom produkterna, men inte riktigt kommit mig för :)

Svar: Passa på nu😃👍🏼
Pernilla/Pillan

Använder också hennes serie, toppenbra

Svar: Yes👍🏼
Pernilla/Pillan

Kul med tips :) krya på dig nu ! kram

Svar: Tack❤️
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se