Ny vecka, nya tag

 
 
 
 
 
Hej på er
 
Ja en ny vecka har inletts men tyvärr är jag fortfarande väldigt matt och har en gräslig hosta! Trist ...ja så pass trist och förkylt att jag är tvungen att ställa in träningen även denna vecka! Buhuuu men nu måste jag fokusera på att bli helt frisk. Solsemestern är viktigast just nu och då vill jag vara helt kry!
 
 
 
När man bara känner sig håglös och allmänt blaj så finns inte riktigt inspirationen att knäppa bilder så därför bjuder jag på en taco-middag för ett par veckor sedan här hemma hos oss.
Äter ni mycket taco?
 
Det måste jag erkänna att vi gör, det blir nog en gång i veckan skulle jag tro.... Ja ja alla äter åtminstonde med god aptit och får samtidigt i sig en hel del grönsaker, så det får vara ok!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nikki hoppar runt och showar som vanligt här hemma med en pappersrulle som mikrofon! Annars är det stå på händer som gäller just nu. Hela tiden - överallt är den ungen uppochned!
 
 
Kakelugnarna får nog vila sig nu när våren kommit men till hösten får du börja tjänstgöra som mys-ochvärmekälla igen.
 
 
 
 
 
 
I morgon är jag ledig från jobbet så jag ska försöka att vila mej, även om det är svårt när man hela tiden vill dona med olika saker!? Ska ha middagsklubben här på fredag så det känns som jag vill ha ordentligt städat och fixat. Byta ut kuddar i soffan ni ser på bilderna, nu ska det bli blått och flott vilket alltid känns så fräscht när våren komer!
 
 
 
 
Ha en bra start hörrni
 
 
//PIllan


Hoppas verkligen att du får krya på dig nu!

Svar: Tack snälla!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se