Provar mina vingar idag

 
 
 
 
 
Ja då har vi fått tisdag och ikväll håller vi en tumme att min kropp är med mej....
 
 
 
Har ju de senaste tisdagarna varit tvungen att ställa in mina aerobics-pass pga den dumma flunsan men ikväll ska jag prova om vingarna bär! Det känns helt ok men såklart kommer jag att bli väldigt trött men förhoppningsvis så blir det inget omtag av förkylningen....
 
 
Har skrivit det förut och jag har verkligen blivit bättre på att låta kroppen vila ordentligt. Förr hoppade jag ofta in och körde mina klasser fast jag var risig vilket absolut inte är att rekommendera! Minns en gång då jag i princip var grön i ansiktet och fick be deltagarna om ursäkt för att jag höll på att tuppa av....
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja här hemma på mina breddgrader har inte någon växlighet förutom tussilagon kommit igång. Dock tycker jag att snön smälter i en väldig hastighet och därför har vi stora mängder smältvatten!
Vägar som rasar är inte så kul. En del problem även på jobbet då banvallarna blir lösa och bärigheten gör att tågen ibland måste köra med reducerad hastighet...
Men jag hoppas verkligen att när vi kommer hem från vår semester att grönskan satt fart och att det torkat upp en aning! I fjol var det lika brunt och trist som när vi åkt....
 
 
 
 
Ha det så bra
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se