Sommar i sikte!

 
 
 
 
 
 
Om knappt tre veckor så ska vi förhoppningsvis befinna oss på sydligare breddgrader för två veckors semester! Ja förutsatt att vi alla håller oss friska och krya och inget annat oväntat inträffar (peppar peppar, ta i träs osv...)
 
 
 
Vi är samtliga väldigt peppade och längtar men allra mest Nikki tror jag 
Hon har varit på shoppingrunda och skaffat ny bikini i härliga färger. Nya glajjor som hon gärna står framför spegeln iförd och tycker hon ser riktigt cool ut! Bra där
 
Nya sandaler med enhörningar....denna kärlek har absolut inte svalnat!
Unicorn´s everywhere
Ja ni kanske minns hur hennes 7-årskalas såg ut?!
 
Annars kika här KLICK
 
 
 
 
 
 
Ja visst är dom söta! Vet dock inte om dom är speciellt bekväma..... men jag har sagt åt henne att hon får gå runt med dom här hemma så hon får "gå in dem"
 
 
 
 
Bikinin tycker jag var riktigt härlig i somriga färger och så ett lite lipgloss i form av... ja just det en Unicorn!
 
Allt är i alla fall inhandlat på HM för den som är intresserad
 
 
'
 
 
Nu ska jag äta isglass i sängen....! Precis som när man var barn och sjuk ;)
Tror det kommer göra susen, om inte annat så för välbefinnandet
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se