Tack för Påsken 2018!

 
 
 
 
 
 
 
Jag och Filippa kom hem i går kväll men de andra stannar några dagar till. Jag måste hem och jobba så det var bara att styrka kosan hemåt.... men vilken härlig påsk! Länge sedan jag upplevde så mycket sol på en gång kan jag lova!
 
Nu är jag verkligen tankad med energi
 
 
 
 
Här nere vid den gamla "tvättstugan" vid sjön har vi huserat de två senaste dagarna.
Härifrån får man sedan utgå och göra det som faller en in. Ta en skoter och susa ut över isen och kanske vidare upp på fjällen, knäppa fast längdskidorna och skate:a iväg, åka pulka eller ta en skön prommenad.....man kan också bara sitta helt stilla i i en solstol vilket är typ det jag gjort hela helgen ;)
 
 
 
 
 
 
Här har ni mej flankerad av Flippa på ena sidan och papi på den andra!
 
Det har varit så kallt  (-26 ....) varje morgon även om solen såklart värmer under dagens lopp, men att klä av sig var det inte tal om!
 
 
 
 
 
 
Här har ni våran "camp" där alla utgår ifrån. Här lagas all mat och det är oftast hamburgare, tunnbrödsrullar, kolbullar med lingonsylt etc ...mat som grillas över elden helt enkelt!
 
 
 
 
 
 
Detta är såklart underbart härligt för alla barn som är helt fria här, de kan springa omkring lite "vind för våg" och göra det som faller dem in!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är jag så laddad för ett rejält styrke-pass i gymmet så jag knappt kan stå stilla....! Så på med kläderna och iväg, wiiiee
 
 
 
Ha en fin annandag påsk
 
 
//PIllan
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se