Mina morgonvitaminer

 
 
 
 
 
God morgon på er
 
 
Inatt drömde jag att dom ringde från jobbet och jag var tvungen att komma in och jobba igen....
Vi kan faktiskt bli beordrade att jobba så det var väl nåt sådant som hände... hahaha detta är tydligen min "mardröm" nu när jag äntligen fått semester liksom?! Men så vaknade jag och insåg att här ligger jag i min säng, ledig och utsövd!
 
 
 
Jag har kommit på fötter tidigare än Filippa idag och därför hunnit bakat vårat favorit bröd på morgonen, kesobröd. Köket doftar nygräddat och kaffebryggaren brummar på här just nu.
Något som jag även börjat med under ledigheten är att juica!
 
Filippa fick denna i student-present och nu går den varm här hemma!
 
 
 
 
 
 
All frukt som börjar bli lite dålig åker ner i maskinen, även grönsaker och såklart fräscha frukter med!
 
Det är äpplen, nektariner, jordgubbar, meloner, citroner, rödbetor...you name it för nästan allt funkar ju!
 
 
 
 
 
Morgonens vitainer är serverade!
 
 
 
 
Idag kommer A och Nikki hem igen från sin lilla fjäll-tripp. Vi måste verkligen börja se över vad som ska tvättas och med på resan nästan vecka!
 
Ikväll är vi bjudna till mina föräldrar på middag. Pappa har kommit hem efter en resa till Budapest för Formel-1 och hela "sommar-gänget" på Solön har kommit så det blir kul att ses igen!
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se