Ny färg till granen

 
 
 
 
Hej på er
 
 
Alltså det är SÅ härligt med en ledig lördag då jag inte har några måsten! 
Har bara bäddat rent, plockat lite här hemma, varit och handlat och sedan bara slappat och kikat på Vinterstudion. Bästa programmet att ha på i bakgrunden då man grejjar här hemma.
 
 
Blev även ett glädjetjut över att Mats Olsson lyckades med en tredje plats i storslalomen!!
 
 
 
 
Granen har jag tagit in också fast bara satt i ljusslingorna. Pyntet får vänta till i morgon då även Filippa är hemma och kan hjälpa till.
Blir en del vinrött i vår gran i år som annars går i vitt och guld. Älskar dessa sammets-rosetter och kulor från HM Home. Missade dem ifjol då dom snabbt blev slutsålda men i år var min mamma i butik precis då dom packades upp, tur för mej!
 
 
 
 
 
 
 
Ska köpa några matchande kuddar till soffan för där är det just nu bara vita med guldigt print.
 
 
 
 
 
Snön har fallit hela dagen men tyvärr börjar det nu att övergå till regn...varför?! Det är ju för tusan 8 december, hit med några minusgrader!
 
 
 
 
Önskar dej en toppen-lördag
 
//PIllan


Jättefina :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se