Ösregn och renar

 
 
 
 
 
 
Men alltså, det ösregnar verkligen ute!!
Skulle detta kommit som snö hade vi fått många decimeter redan...
 
Känner mej  också ovanligt påverkad av mörkret i år. Som en zombie nästan, går jag helt enkelt omkring i sömnen?! Så känns det i alla fall
 
Tur det är tisdag och aerobics för dessa endorfiner brukar ge mej en hel del kraft!
 
 
 
 
***********************************************************
 
 
 
 
Jag är rätt så sparsam med mitt julpynt nu för tiden.
Tomtar göre sig knappt något besvär alls här hemma. Annat var det i min första lägenhet...jisses tror det stod rödklädda män i varenda hörn och dom dinglade från rödrutiga gardiner och klättrade i alla lampsladdar!
Nä där fick jag min Tomte-dos och nu för tiden kanske jag har 1 max 2 tomtar. Däremot gillar jag renar och hjortar väldigt mycket!
Har flera stycken i vitt och guld.
 
 
 
 
 
Denna är en riktig favorit med liten ljusslinga, så fin!
 
 
 
 
 
 
Annars sitter jag och klurar på dagens middag (det eviga problemet...) det lutar åt laxsoppa med saffran och en hemslagen aioli, mums!
 
 
 
Ha det fint
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se