Bara slutklämmen kvar!

 
 
 
 
 
Ja nu är det bara upploppet kvar på februari och snart snart går vi mot vårvinter som vi kallar det i mina delar av landet! Håller en tumme hårt att det kan bli soliga dagar så man kan vara ute och gå, ta en skidtur, eller åka pulka , sitta nere på isen och pimpla och dricka varm choklad medans solen värmer kinderna!
 
 
 
Men just nu råder någon form av sibirien-kyla som man helst bara vill slippa.... Nikki hängde dock med Filippa för att träna slalom ikväll så jag fick en kväll helt själv. Ska alldeles strax rulla ut min matta och köra yoga framför en sprakande brasa, var ett tag sedan nu.... har verkligen haft fullt upp senaste dagarna och det har inte funnits en minut över för någon träning sedan i fredags!
 
 
Tipsar om en snabb och god rätt att laga i alla fall.
Stek kycklingfile, stek även halloumi
In i ugnen med potatis  så de blir mjuka, blanda up med bitar av nektariner och servera med creme fraiche utblandad med sweet chili-sås
 
Sött & salt - alltid ett vinnande koncept
Gott!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se