Tag plats, jobbtåget går!

 
 
 
Har ni fått några vårkänslor ännu?
Jag hörde fågelkvitter som verkligen gav mej lite pirr i magen även om molnen ligger tunga....
 
 
 
 
Startade vår morgon med spinning och trx, jag och Filippa. Härlig början på en fredag och på en fullspäckad helg! Nu kliver jag på jobbtåget och däremellan ska jag hinna med Vinklubb och extra jobb i serveringen på lokala slalombacken!
Kommer endast att vara hemma timmarna då jag ska sova!
 
 
A och Nikki drar därför till fjällen och Filippa ska iväg och tävla i Bollnäs!
 
 
Jisses fick vi inte ett GULD till idag, det är verkligen helt otroligt!! Plus att två till medaljer är säkrade i och med att både killarna och tjejerna är vidare i curlingens finaler, JIPPI!!
 
 
 
Lilla hjärtat träffar jag först på måndag eftermiddag.....
 
 
Hoppas ni alla får en finfredag och att kanske solen tittar fram
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se