Titta vem som är på besök!

 
 
 
 
 
 
Ja igår kväll kom Filippa hem lite tidigare för sportlov då hon hade ett par extra dagars ledigt. Dock har hon flera uppgifter som ska lämnas in och hon är så flitig med sitt pluggande! Massor med plugg nu sista skälvande månaderna av tredje året.
 
 
 
Bästa var ju att jag hade sällskap till herrarnas slalom inatt/morse!
Alltså som vi tjoade och skrek **** Kan inte fatta att det blev GULD för Anré, så välförtjänt!! och ännu lite bättre att den där lite "självgode, dryga" norrbaggen körde ur, mohahahahah inget är så glatt som skadeglädjen....eller?!
 
 
Till våran glädje fick vi ju även ett silver i damstafetten med skidskyttarna, Hanna alltså viken tjej!
 
Det här OS:et måste vara ett av Sveriges bästa, känns det som
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag tar jag vilodag från träningen och ska bara softa här hemma. Brasan är tänd och vi ska bara slappa i soffan och gotta oss i medaljerna, titta på Jessika och Anja för segerintervjuer om och om igen! Avslutningsvis blir det en dejt med Wahlgrens, härligaste familjen på tv!!
 
 
 
 
 
//PIllan


Så mysigt att få hem stora tjejen:) kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se