Vittne till en olycka

 
 
 
 
Torsdag
 
Idag när jag slutade jobbet traskade jag glad i hågen ut genom dörren, solen strålade och jag skulle skynda mej hem för en härlig promenad! Nikki följde med en kompis hem så jag hade ingen direkt tid att apssa. Efter bara några meter på väg mot min bil hör jag plötsligt en smäll... Jag tittar upp och ser en människa flyga genom luften och landa med en duns i vägbanan!
 
Herregud sådan konstig känsla, min hjärna fattade fast ändå inte?! Man hinner verkligen tänka tusen tankar på bara några sekunder
Hör mej själv säga högt -Men vad gör dom
 
Går med snabba steg fram mot olyckan och samtidigt har två till bilar stannat och skyndar fram.
 
Jag ska inte gå in på några detaljer men personen var vid medvetande, både ambulans och polis kom till platsen och jag hoppas allt blev klarlagt ... jag fick vittna direkt på plats vad jag sett. Stackars personen som körde bilen också.... så mycket kan hända på en sekund, chockade människor, ångest.....
 
Min eftermiddag blev lite annat än vad jag först tänk men jag tog mej till slut hemåt, kom ut på en promenad men många tankar har gått genom mitt huvud sedan händelsen kan jag lova!
 
 
Usch hoppas slippa fler liknande upplevelser!
 
 
//PIllan


Jobbigt att f¨å vittna till en olycka. Hoppas att den som körde klarade sig bra. Kram

Usch va läskigt hoppas det gick bra





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se