Comfy Yoga

 
 
 
 
 
Fina fredag hörrni!
 
Men oj oj oj vad mycket mer snö vi har fått inatt igen..... jag kan säga att det är mer än nog för min del nu! Dessutom är A och Nikki bortresta så den där skottningen måste jag tydligen kämpa på med helt själv...igen!
 
Tror jag ska höra med grannen om han kan sladda över med traktorn i eftermiddag då jag jobbar!
 
 
 
 
 
I mellandagsrean klickade jag hem lite nytt till me själv faktiskt bland annat nya yoga-kläder (träningskläder helt enkelt) från HM
 
Supersköna tights med mesh-tyg som rolig detalj på ben och rygg. Helt mjuka utan sömmar och följer med i alla rörelser utan att skava eller hindra!
Mycket bra!  Tycker faktsikt HM har massor med bra plagg för träning och dessutom är dom ju snygga :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag ska jag försöka hinna med att plundra granen här hemma.... ja nu har den nog gjort sitt och alla kulor stuvas unda för fdenna gång. Får se om jag plockar bort alla stjärnor och ljusstakar.... det är ju fortfarande mysigt!
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se