Filippa 19 år!

 
 
27 Januari
 
Hipp Hipp Hurra
 
Idag fyller min älskade skatt 19 år
 
 
Det känns surrealistiskt att jag har ett barn som är så stor och såklart världens finaste♥
 
 
Därför får ni en massa bilder på henne här i bloggen idag. En riktig "krigare" är hon som trots skador och motgångar aldrig ger upp. Hon firar födelsedagen i backen med tävling (vad annars liksom...) därför får vi inte kramas och bjuda på mjölk och bullar på säng men vi tar det då hon kommer hem!
 
Biden ovan är från hennes avslutningsbal efter 9:an och nu stundar student om några månader!
 
 
 
 
Bild från i somras så denna är rätt så färsk, finaste Fillan 
 
 
 
 
 
 
Kolla här kom även jag med på ett hörn! Våghalsen Filippa med mamsen på Grönan för många år sedan... Titta så söt hon är och det där långa håret med korkskruvar, alltså jag dör  :)
 
 
 
 
Nyare tappning och coolaste katten i stan!
 
 
 
 
 
 
Här hade hon precis kört hem en silvermedalj i ungdoms SM och året var 2015
 
Duktig tjej!
 
 
 
 
 
 
Vacker som en dag, bilden är gammal jag tror hon är 14 här och har precis slutat åttonde klass....
 
 
 
 
 
 
 
Ja som sagt en tuffing är hon! Vet inte hur många gånger hon har kraschat i pisten..... Det har varit avslitna ledband, korsbandsskador, tummar som gått av, ansiktet som plöjt skare, rygg som pajjat osv osv.....
 
 
 
 
 
 
Här är hon med sin Hugo, vilket par va!
 
 
 
 
Stort Grattis och Lycka till idag gumman !!
 
 
 
//PIllan


Hälsa och gratulera världens bästa Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se