Fredag baby!

 
 
 The future is Female, ja det hoppas jag verkligen!
 
 
 
 
 
Idag är det Äntligen fredag! Känner att det ska bli väldigt skönt med ledig helg nu. Har flera roligheter kommande dagar och det börjar redan ikväll med en inflyttningsfest, ska bli riktigt trevlig!
 
Vad som däremot är sisådär är temperaturen utomhus...... -27 wtf!!? Känns som näsan ska trilla av när man går ut :( Det är ju så vackert ute med solen som lyser men det tar emot att ens gå ett par hundra meter....
 
 
Låg länge och gruvade mej innan jag till slut tog mej i kragen igår och åkte till gymmet. Men så skönt det var efteråt....som alltid. Ångrar aldrig ett träningspass!
 
 
 
Fin fredag på er
 
//PIllan


Vilken härlig start på dagen det blev med gymmet! Men fy vad kallt ni har. Här hos mig är det 3 plsugrader....

Usch 27 minus, ojdå klarar man det. Jag sitter här och bloggar i långbyxor och extra tröja för här är det plus 19. Kallt för att vara här och klockan är 17.00. Det var 33 för nån dag sedan
Trevlig helg





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se