Som vackrast precis innan döden...

 
 
 
 
 
 
Åh vilken ljuvlig dag med strålande sol och gnistrande snö. Dessutom bara ett par minusgrader, sådana dagar står även jag ut med vinter!
 
 
Tyvärr hinner jag inte ut på någon promenad (hinner och hinner...jag prioriterade annorlunda i morse...) så jag startade med morgonspinning och multiträning. Det är ett slags pulspass med skivstångsövningar uppblandat med pulshöjande övningar på step-brädan. Väldigt enkelt pass för personer som har svårt med koreografi för här kör man på tid och behöver inte ta hänsym till takt i musiken tex!
 
 
 
Efter dusch var det bara att åka till ICA för kylen gapade riktigt tom. Fullastad med varor styrde jag hemmåt och då solen sken in kunde jag inte blunda för damm-högarna längre! Herrejisses vad damm det blir då elementen pumpar och man knappt öppnar dörren för vädring.
 
Har susat runt med dammsugare och dammtrasa och haft dörrar på vid gavel så nu kan man andas utan att riskera ett astma-anfall ;)
 
 
 
 
 
Ja jag tycker tulpanerna är som allra vackrast då dom strax ska dö.... Låter hemst men då är dom liksom fullt utslagna och kippar efter de sista ljuset och vattnet...dom gör liksom allt för att leva känns det som men strax efteråt faller oundvikligt bladen av.....
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag strax åka och hämta Nikki för att följa med henne till tandläkaren. Hon har tid för att plasta sina tänder då de är väldigt gropiga! Jättebra eftersom det annars är supersvårt att hålla dessa kropar rena!
 
Sedan är det kvällsjobb som väntar så jag säger härmed hej för idag!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se