Filippa väljer

 
 
 
 
 
Förra veckan då jag och tjejerna var och shoppade så kom Filippa springande med den fina jumpsuiten! Var inte alls på jakt efter någon sådan men hon ville att jag skulle prova den...
 
 
Den var ju supersnygg och jag köpte den såklart, kul att få köpa något som man själv annars inte hade valt! Materialet är vävd viskos och jag gillar att den var så bekväm men samtidigt dressad.
Känner mej ledig och somrigt classy och stilen ändras lätt med olika skor! Här har jag ett par gamla guldsandaler från Scorett och halsband i guld men skulle kunna göra den sportigare med ett par vita sneakers eller riktigt uppklädd med heels och snygg håruppsättning!
 
Den var då nyss inkommen på HM och på nätet hittar du den här KLICK
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I eftermiddag har jag en golfrunda inbokad med en arbetskamrat att se fram emot.
Varmt och skönt väder så det blir att fylla bagen med massor med vätska. Brukar lägga några pet-flaskor i frysen, perfekt då dom sakta tinar och man har kallt vatten nästan hela rundan. Man går ju nästan 1 mil om man kör en hel 18-hålsrunda, det känner på!
 
 
 
 
 
Ha en trevlig tisdag
 
//PIllan
 
 


Snyggt och classy precis som du skriver, passar dig perfekt! Jumpsuiten gjordes ju känd redan 1970 av en inte helt okänd artist.
www.youtube.com/watch?v=CuuaXIA4A-A

Svar: 😃👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se