Golfveckan har startat

 
 
 
Yes äntligen är den igång, årets golfvecka på härliga Hussborg!
 
 
 
 
Som vanligt startar veckan med en fyrmanna scramble och det är Lions dag så pengarna går till välgörenhet (tror Barncancerfonden i år).
och precis som vanligt tävlar vi med Caarina och Nicke.... så same procedure as last year :)
 
 
 
Vi startade bra med birdies på vartannat hål men efter första 9 hålen tog det typ stopp...! Eller vi tappade flytet, fokuset etc och kunde inte repa oss....
Värmen gör säkert sitt till men det är ju såklart lika för alla! Men jisses det går åt många flaskor med vätska och Resorb kan jag lova. Tyckte ändå jag höll min nivå bra för jag fick gå på toaletten med jämna mellanrum, ingen huvudvärk heller vilket annars brukar vara ett tecken på min vätskebrist.
 
 
Nåväl vi förstod direkt vid mål-gång att något pris kommer vi inte att kamma hem så därför åkte vi direkt hem
 
(när vi kom i mål hade inte ens alla lag slagit ut ännu...)
 
 
 
 
Humöret på topp innan start!
 
Valet föll på svarta överdelar igår....kommer inte hända igen den här veckan... hahahaha ;) Ett måste är något på knoppen och jag går även med paraplyet uppfällt för att få lite skugga där ute på banan!
 
 
 
 
 
 
 
 
Väl hemma var det bara att slänga sig i vattnet och det har nog sällan känts skönare! Tror det bara "pyste" och lät om vattnet där min kropp träffade, SÅ varm var jag!
 
 
 
Ingen orkade laga någon mat så istället provade vi ny-gamla pizzeria Saqquara (ny ägare) och herejisses vilka pizzor!
Alla fyra tog dessa som på bilden med massor med proscioutto, basilika, mozarella och pesto YUMMI! och så god botten/kanter!
 
 
 
 
 
 
Här blev vi sedan kvar resten av eftermiddagen och kvällen och många fler dopp blev det, livet på en pinne!
 
 
 
 
Gårdagens roligaste var absolut att det var ett ganska otippat lag som gick och vann!! Hejja Malin, Jenny ,Jocke och Andreas, ni gjorde ett fantastiskt jobb, Stort Grattis!!
 
 
 
 
Idag spelar jag och A en tvåmanna Greensome, får se hur det går...skulle dessutom bli snäppet varmare idag, pju!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se