Min tid

 
 
God morgon solen - Var hälsad!
 
 
 
 
 
05.03 kuckelikuuuuu
Varje morgon samma vis....med ett ryck slår jag upp ögonen och är klavaken!
Tuppen i granngården har inte sjungit upp sig utan det är jag som är först uppe och gal....
 
 
 
Jag tassar snabbt upp, klär mej och rullar ut mattan på altanen. Alltså tänk att jag får göra detta ute under den blå himlen med solen som sakta stiger och fåglarna som sjunger så fint. LYX
 
Jag gör det inte varje dag men kanske varannan och jag njuter. Kroppen är stel efter nattens varma timmar. Jag vrider och vänder mej och sover allmänt rätt kasst nu när det är typ 35 grader i sovrummet!
 
Ett gammalt timmerhus som blir uppvärmt släpper inte ifrån sig värmen utan den är liksom fast i väggarna!
 
 
 
 
 
Men morgonen är verkligeen Min Tid och jag känner mej pigg och stark
 
Här låter jag kroppen få bli ett med horisonten och jag jobbar på för att få ner höften, tycker ändå det ser helt OK ut för en morgon-stel 45åring ;)
 
 
 
 
 
 
 
Har många "svaga/stela" punkter i min kropp och midjan bak mot ryggen är en! Så skönt att få tänja musklerna mm för mm och känna hur blodet kan börja cirkulera lite mer för varje sekund!
 
 
 
 
 
Morgonstund har guld.... osv och här har ni mej lite morgonrufsig och a´la naturell!
 
 
 
Nu ska jag strax slänga på en kanna svart och sedan förbereda dagens strand-mat i lådor. Jag har ledigt må och ti denna vecka och även Filippa så det passar utmärkt för dagar på stranden!
Jag badade igår och vattentemperaturen var 25 grader, helt galet!
 
 
 
I eftermiddag ska jag iväg på roligheter så jag slänger med kameran och hoppas jag kan knipsa av några bilder så ni får se!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se