Nikki 8 år !

 
 
Let´s Flamingle....!
 
 
 
 
 
 
Ja nu har hon fyllt hela 8 år den lilla damen och det firades såklart med kompisarna!
 
Temat för i år var Flamingo  så här var det mycket rosa ....men det gillar man ju :)
 
 
Dagen började som vanligt med uppvaktning med sång och paket vid sängen .
Lite diverse i paketen, simfötter, bikinis, böcker, pyssel OCH en egen Mobil!  Som hon har velat ha just detta....
 
jag sa förr att typ när hon är 10 kan hon få en mobil men  nu sitter jag här och har alltså gett henne en mobil när hon fyller 8....
 
 
Nikki var åtminstonde väldigt glad och den där mobilen envändes flitigt igår!
 
 
 
 
 
 
Uppvaktning från mormor och morfar och i ett av dessa paket fanns DOM skorna som Nikki verkligen önskat sig 
Plus en bok om käpphästar (mycket sådant här hemma nu) och nya badkläder med flamingos på såklart!
 
 
Jackpot för den damen alltså!
 
 
 
 
 
 
Självklart en rosa tårta med lättsam dekoration som man bara kan "slänga på" precis innan servering!
 
Hittade dessa på PartyTajm.se
 
 
 
 
 
 
Dom blir plötsligt väldigt stora och tuffa när dom fyller åtta.... Hmmmm mammas bebis!
 
 
Här poserar hon med mobilen och de fluffiga söta skorna och lyckan är total.....En stund, för sig den lyckan som varar för evigt?
 
 
 
På kvällen ramlade hon ner för en hög sten och stukade handleden, tror vi .... hon kan röra den åt alla håll så vi hoppas att inget är brutet! Dock har vi haft en tämligen vaken natt då hon kommit in till oss och haft ont flera gånger. Så vid 05.30 steg jag upp med henne och här sitter vi nu
 
 
 
 
 
 
Nikki valde i år ett litet kalas med bara de allra närmaste tjejerna så det var väldigt lugnt här hemma, skönt tyckte både jag och A :)
 
 
 
 
 
Grattis Nikki, du växer så fort <3
 
 
 
 
Ja det var en liten glimt av gårdagens trevligheter här hemma och på kvällen drog jag dessutom iväg på ett födelsedagskalas " för lite större barn"!
 
Men då lämnades kameran hemma men jättekul och massor med god mat fick jag, så tummen upp för gårdagen helt enkelt
 
 
 
//PIllan


Grattis Nikki i efterskott!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se