Midsommar

 
 
 
Hoppas ni alla haft en bra midsommarhelg!
 
 
 
Vi startade upp själva aftonen med en golfrunda med vänner men herrejisses så det stormade.... Fy tusan inge kul alls och jag som har svårt att hålla koncentrationen i vanliga fall släppte alt vad golfspel heter . Nä den rundan kan vi spelmässigt lägga direkt till handlingarna.
 
Kvällen tillbringades med middag hos vänner, sill först, grill sedan och avsuta med jordgubbstårtan! Traditioner...traditioner!
 
 
 
 
Igår hade vi bjudit in för fotbolls-middag och vi var verkligen tokpeppade!
Vännerna kom med en stor sverigeflagga på biltaket och vi hade flaggat här hemma, klätt oss i blått och gult etc
 
Vi åt plockmat med stark midsommar-koppling, ja typ laxar, röror med räkor, några sill-sorter, havskräftor
 
Mumsigt som alltid med plockmat!
 
 
 
 
 
God drink
Bara häll flädersaft i botten på glaset, i med is och  en citronskiva och fyll upp med Prosecco!
 
Fresch and simple!
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja peppen höll ju i sig hela matchen och nästan alla övertids-minuter innan rullgardinen drogs ner.......! Fy vad snöpligt och det var väldigt högljutt här hemma med hårda ord kan jag lova...
 
 
Så ja glädjestämningen dog och vi gick väl och nattade lite tidigare än tänkt kanske ;)
 
 
 
 
Ha en skön söndag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se