Min dag

 
 
 
 
 
10 juni
 
Ett datum som för mej innebär att jag får fira att ännu ett fint år har passerat och som vanligt känner jag tacksamhet! Jag hoppas att många många fler ska få komma och gå
 
 
 
Jag har inte firat nåt våldsamt utan har haft lite gäster här på fika under dagen och så åt vi middag på restaurang med mina föräldrar.
Hade tänkt att jag skulle träna eftersom det är mitt bästa men nope jag slappade och har bara hängt här hemma och till och med tagit en lite tupplur under eftermiddagen!
 
 
Skönt så
 
 
 
 
 
 
Presenter har jag fått bland annat ett par skor, en blus fråb Carin Wester, presentkort och en hel massa italienska delikatesser och en fin bricka att lägga upp härligheter på!
 
 
 
 
 
 
Lilla fröken finemang i ny fin klänning dagen till ära. Hon dissade dock mamman en stund och gick på bio med kompisar. Senaste Lasse-Maja filmen som tydligen fick två tummar upp!
 
 
 
Nu ska jag gå och sussa och i morgon har vi måndag igen
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se