Studentfix och isvindar

 
 
 
 
 
Hej på er
 
Ja den härliga sommarvärmen blåste snabbt sin kos i min del av landet.....Termometern gjorde en djupdykning och hamnade på runt 10 grader och de där dumma sibirienvindarna! Usch nu hade vi ju hunnit vänja oss med det där härliga medelhavsvädret
Fingers crossed att värmen gör en snabb comeback för nu stundar ju snart avslutningar och student!
 
 
 
Jag har i alla fall varit på en shoppingrunda idag och prickat av inköp inför Filippas student. Presenter, och atiraljer som ballonger, servetter, glas, serpentiner, dukar och sådant
Hoppas så att festen kan hållas utomhus för vi blir ett ganska stort gäng som ska fira Fillan!
Hennes studentmottagning kommer att vara på söndagen eftersom hon går ut I Falun nästa fredag och då är det bara de närmaste som åker ner. Där går vi ut och käkar på restaurang och sedan ska hon ju fira med klasskompisarna. Lördagen går åt att fixa allt här hemma .
 
 
 
 
Nu ska jag och Nikki ha lite mys i soffan efter hennes golfträning och min aerobics
 
I morgon är vi lediga och ska väl fira lite nationaldag!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se