Äntligen!

 
 
 
 
YES
Äntligen kom solen och takdroppet och det spritter i kroppen! Tyvärr har jag suttit inne på jobbet och bara trånat idag men nu sprang jag snabbt ut och fick lite energi i alla fall.
Hoppas verkligen det fortsätter och gärna med kalla nätter, det är bästa kombon under vårvintern. Påsk vill jag bara slappa på ett renskinn och vända näsan mot solen.
 
 
 
Eftersom jag jobbade kväll igår så blir det istället aerobics ikväll, längtar! Längtar efter att svettas och få ännu mer energi nu, jag vill bada i endorfiner och känna våren, jag vill känna Livet. PUNKT
 
 
 
 
 
 
ja tänk vad lite sol kan göra för sinnet ändå va...?
 
 
Ha det bäst
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se