Första glaset....

 
 
 
 
 
Ett tu tre så var det måndag igen och eftersom jag jobbat helg så är jag som vanligt lite snurrig i kolan när det gäller dagarna.... Sportlovet är över och Nikki är tillbaka i skolan igen. Kul tror jag hon tycker och det är ju inte alls långt kvar till påsk och lite mera ledigt.
 
 
 
Tänkte för övrigt börja städa och pynta lite den här veckan. Vi reser bort över påsk så jag vill ha ett par veckor att komma in i rätta "ägg-stämningen" känner jag. Brukar bara bli lite påskliljor, några pärlhyacinter och några fjädrar i grenen, plus lite mer färgglada kuddar till soffan!
 
Det är liksom inte lika mycket pynt som vid jul......
 
 
 
När man för övrigt äntligen fått lite vårkänslor med takdropp och enstaka ställen med asfalt så slogs benen undan med en smäll i morse.... Nu snöar det mucho åt alla håll och kanter, buhuuuuu....
 
 
 
 
 
Som ni säkert vet lyssnar jag gärna och ofta på poddar och därför kommer här ännu ett tips! Här är det superhärliga Denise Rudberg och Mikaela Bley som i höstas startade podden Första Glaset. Väldigt underhållande tjejer och ni har kanske läst någon av deras böcker? De är ju båda författare till yrket men podden handlar mest om dem själva och roliga anekdoter som får mej att skratta högt emellanåt!
 
 
 
 
Nu blir det middagsfix här, pasta med vegetarisk sås!
 
 
 
//PIllan


Tack för tipset om podden!

Jag har inte riktigt lärt mig gilla passar, men jag lyssnar gärna på bra böcker. Kram

Svar: Ja det är skönt att bara lyssna på nåt! Gillar du kanske P3 dokumentär? De har mycket spännande o intressant 👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se