Helg-bakis.....

 
 
 
 
 
Jaha då var det måndag och snöblandad nederbörd.....efter en helt ljuvlig helg så känner jag mej nästan "bakis"! Massor med sol, aktiviteter som avlöst varandra och allmänt härligskap så är jag väldigt svårstartad denna måndag morgon..
 
Jäsp tur att jag inte börjar jobba förrän i eftermiddag!
 
 
 
Familjegudstjänsten igår var väldigt lättsam och trevlig måste jag säga. Barnkören sjöng och även en annan kör som sjunger så vackert. Prästen är riktigt rolig och underhållande så det kändes bara skönt att sitta ner och lyssna . Efteråt bjöds det på riktigt härliga vaniljdoftande våfflor, sådana stora Belgiska med grädde och sylt. Nikki mumsade i sig kan jag lova!
 
 
A hängde sedan med henne på "slalom-kalaset" så det blev dubbla träningspass för min del. Ett riktigt skönt avslut på en härlig helg, att få svettas ur sig totalt!
Landade framför Mästarnas mästare och sedan blev jag sittande framför superspännande "Unknown" med Liam Neason i huvudrollen. Konstigt nog var jag inte alls trött utan lyckades se hela filmen fram till 00.30!!! Det hör inte till vanligheterna.... Har sett filmen tidigare men aldrig hela filmen (då jag alltid somnat...)
 
Detta kan också vara anledningen till min seghet idag
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag rulla ut yoga-mattan för en skön start och sedan blir det att laga en stor kastrull med lins-soppa, en favorit!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se