Helkväll med vänner

 
 
 
 
 
Andra dagen här uppe i fjällen som jag trots ledigt vaknar med ett ryck 05 och har en molande huvudvärk... inte kul alls när man har två lediga dagar för återhämtning och det istället blir tröttare !
 
 
 
I alla fulla fall så har vi det soft och skönt ändå med lite skidåkning och umgänge. Igår träffade vi upp familjen F på Storhogna M för middag och efterföljande bowling. Jag käkade kyckling-sallad och ett glas vitt, väldigt gott de andra åt pizza eller burgare vilket också smakade bra enligt utsago!
 
 
M är ett väldigt trevligt och avslappnat ställe att hänga på speciellt om man har barn! Inte fancy-pancy utan bara ett skönt häng och ändå god mat. Som sagt finns här även bowling, bio, gym, biljard etc
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Strax innan den hårda matchen skall starta! Dock vet jag inte vad som hät med kameran?! Helsuddig bild men men det var den enda på brudarna där dom poserar så den får vara med ändå!
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag åker tyvärr hem redan i eftermiddag för jag behöer hem och jobba i helgen.... A och Nikki stannar kvar tills på söndag. Nu måste jag ha en kopp kaffe så kanske jag blir människa igen! Förmiddagen ska ägnas åt längdskidor för den här familjen innan jag sätter mej i bilen
 
 
 
//PIllan


Men åh vad härligt det ser ut! Vad avundsjuk jag blir!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se