Kläder till hela familjen

 
 
 
 
 
Hej vänner
 
Strålande onsdag som dessutom är en fridag för mej, allstå ledig lille-lördag, gött! Jag startade som jag alltid gör om jag ä ledig onsdag morgon, med spinning och multi-träning. Nu sitter jag här nyduschad och nöjd med roligaste podden Skäringen & Mannheimer på. Alltså ni måste lyssna på dem, så roliga blandat med de viktigaste frågorna och problemen för oss tjejer/kvinnor!
 
 
 
Idag ska jag tipsa er om en webshop me otroligt prisvänliga kläder till hela familjen. Jättebra basic-plagg och även jättefina sängkläder till otroligt bra priser.
ClubXprs och deras sida hittar du här KLICK
 
Den quiltade jackan i rosa till mej som kommer vara perfekt i vår och sommar, gillar verkligen den här typen av jacka. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu får vi hoppas att varken Nikki eller A läser bloggen idag för här är nämligen en varsin tröja som dom ska få i sina påsk-ägg!
Superduper tischan till Nikki med Girl Power tryck och A älskar vanliga college-tröjor å det får han i sitt ägg. Har även beställt flera linnen till mej själv i olika färger. Jag vill nästan alltid ha ett linne närmast kroppen och Nikki är likadan.
 
 
 
 
 
 
Blått vitt och randigt är en kombo som alltid återkommer när våren gör sig påminnd! Här med lite rolig detalj med volangärm!
 
Kika in i butiken och kolla om du kan göra nåt fynd
 
 
 
 
I eftermiddag ska jag, A och några vänner åka på trav.... Det blir besök på stall-backen och middag i egen loge! Väldigt trevligt hoppas jag. Lite spel blir det också så får vi väl se om jag kan gå in till chefen i morgon och snyta mej i gardinen... ha ha ha!!!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se