Solskensmoothie

 
 
 
Lördag och god morgon på er
 
 
Ja ...Here we go again liksom, trodde verkligen att jag skulle få sova lite längre idag efter en vecka med bara tidiga mornar. Nä vänta nu varför skriver jag FÅ sova.. jag får sova hur länge jag vill !
Nej här är det den inbyggda morgon tuppen som aldrig ger sig, den bara ska upp i ottan och gala.
 
Jag "fogar" mej och här sitter jag nu med en kopp te och tittar ut på en magisk soluppgång. Det är dock iskallt ute men jag försöker att bara se det vackra idag.... det kommer bli en strålande lörag helt enkelt!
 
 
 
 
Strax ska jag duka upp riktig helgfrukost med nygräddade crossanter som Nikki älskar och brygga en stor kanna kaffe plus denna smoothie, den är så god.
 
Frusen mango, passionsfrukt, några press av citron och havremjölk (med vaniljsmak för extra smarr!)
Riktig solskensenergi i glas innan vi tar den äkta varan utomhus 
 
 
 
 
 
 
 
Det ska fiskas här nedanför huset på isen idag. Jag håller mej nog mest här uppe på altanen och fixar med fika och sådant!
Måste dessutom ta mej in till byn för att handla lite nya blommor (usch vad många trista växter jag har i fönstren nu...) presenter ska handlas för Nikki ska på kalas i morn (kan man inte bara ge en slant ?) paket ska hämtas ut (spännande)
 
 
 
 
 
Ha nu en riktigt härlig strålande lördag
 
 
//PIllan
 


Såg verkligen gott ut :D

Svar: Ja den är jättegod😃
Pernilla/Pillan

Vilken härlig frukost. Visst är det gott med smoothie och croissanter. Det blev en sån frukost för mig också. Ha en härlig lördag.

Svar: Perfekt!👍🏼
Pernilla/Pillan

Mumsigt;) Köper du croissanter eller har du nåt bra recept? Kram

Svar: Hi hi köpecroissant som man gräddar själv👌🏼😃
Pernilla/Pillan

Vad mumsigt :)

Svar: Mmm jättegod👍🏼
Pernilla/Pillan

Den där smoothien såg jäkligt god ut!

Svar: Yes👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se