Torsdags-soppa med tillbehör

 
 
 
Hej på er
 
 
Redan kväll och jag är precis hemkommen från gymmet. Det blev styrketräning som följdes av yoga, väldigt skönt. Dessutom hann jag med en prommenad direkt efter jobbet! Så himla energigivande med solen som verkligen värmer
 
 
 
Eftersom det är torsdag så blev det en enkel soppa här till middag. ja det hänger väl ihop med det gamla med ärtsoppa och pannkaka på torsdagar?! Inte för att vi brukar äta just det men.... älskar ju soppor så idag blev det en enkel variant med morötter, kålrot, rotselleri lite lök.
Tillbehören dipp och grönsaker för mer fibrer och vitaminer (osså är det ju gott ) plus tortillabröd med ost och kyckling som jag värmer i ugnen så de är varma och goda att äta till soppan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Easy peasy middag som alla i familjen äter med god aptit!
 
 
 
 
 
I morgon är det fredag hörrni, Jippi! ...och ledig helg för mej, wiiiieeeee
 
 
 
//PIllan


Mumsigt med soppa! Favorit...

Svar: Ja älskar soppa👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se