Vår i tv-rummet

 
 
 
 
 
 
Äntligen har våren flyttat in i tv-rummet. Det är nya fräscha kuddar och lite påskpynt på bordet! Ljust rosa och ljust grönt lättar upp den grå soffan och det känns verkligen så vårigt och härligt.
 
Kuddarna är från HM Home som ju har toppenmycket fint (och prisvärt) de silvriga påskäggen har jag haft i många år och gömt vart jag köpt...men det stora vita ägget med blomman i handlade jag hos Annika på Ånge blommor!
 
 
 
 
I morse sov jag ända till strax efter 07.... ja jag vet det räknas inte som sovmorgon för många av er, men för mej! Vi var ett stort gäng som spenderade eftermiddagen och kvällen igår med trav. Vi reste gemensamt med buss och sedan direkt till Per Linderoths (travkusk) stall med bar och fin uteplats där man kunde kolla in värmningen av hästarna..... Nu ska ni inte tro att jag är trav-biten alls utan jag tyckte mest det var trevligt med glatt gäng och bubbel ;)
 
Eter lite stalltips och liten föreläsning av marknadschefen bar det av till egen loge där middag serverades. Sedan skulle det ju självklart även spelas på kusarna.... Vi var några tjejer som spelade tillsammans och hade det inte varit för den sista hästen som blev slagen med liten marginal så hade kassan varit påfylld....men så bidde det inte...
Men som sagt en riktigt trevlig onsdag!
 
 
 
 
 
 
 
Visst är kudden med fåglarna helt ljuvlig?!
 
 
 
 
 
 
Solen strålar in genom förnstren (hur nu det ens är möjligt med tanke på hur smutsiga dom är...) och jag känner att livslusten verkligen är på topp vid sådana dagar!
 
 
 
 
 
 
 
Jag ska kliva in på jobbet i eftermiddag och där blir jag kvar ända tills skärtorsdag faktiskt.....! Ja jag blir utsläppt med jämna mellanrum men jag har inga lediga dagar innan dess.
 
 
 
Men vi ses ju såklart snart igen och jag kommer att bjuda på nåt riktigt smaskigt i nästa inlägg!
 
 
 
//PIllan


Superfina kuddar! Jag önskar att vi också hade en grå soffa!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se