Varning ....nakenchock!!

 
 
 
 
 
Jag skrev ju förra veckan att jag skulle tillbaka till Susanne även denna veckan men inte vad jag skule göra.... Manicken här ovan är ledtråd...
 
 
 
 
 
Jo jag täkte bättra på färgen så här inför påsk, bli brun helt enkelt. Susanne har ju även soldusch då hon sjäv sprayar dej över hela kroppen med så kallad airbrush-teknik (som ni säkert känner till)
Man går liksom in i ett tält i bara trosor och blir sedan "målad" från topp till tå!
 
Innehållet är tillverkat med växter och vegetabiliska ingredienser som ger en omedelbar gyllene nyans. Fri från parabener och artificiella oljor.
 
Du kan självklart välja hur brun du vill bli och jag valde typ normal
 
 
 
 
 
 
 
Här har ni mej i mitt vinterbleka skinn.... jisses så vit jag är....!
 
 
 
 
 
 
 
 
Direkt efteråt ser man att jo det har blivit lite nyans och det jobbas liksom upp under kommande timmar men håll i er för här kommer en riktig nakenchock...scrolla ner!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wiiiieeee en rumpa ;)
 
Kolla skillnaden, när man flyttar troskanten ser man direkt att här har det blivit färg!  Ledsen om jag skrämt iväg halva läsarstyrkan nu men asch den här rumpan ska snart visas upp på playan ändå !
 
 
 
 
 
 
Ett par timmar senare och jag är nöjd att känna mej lite fräschare så där på ett kick! Nu kan jag få vara lite påskbrun även om inte solen kommer i helgen...men det verkar den ju ska göra så dubbelt upp!!!
 
 
 
Nu mot jobbet
 
 
//PIllan


Grymt jag ska köra det inför en plåtning snart :) man vill ju fan inte se ut som en blek lutfisk efter denna vinter utan sol haha :)

Jag önskar dig en riktigt mysig och GLAD PÅSK med mycket gott i påskägget :) LOVE Maria på Inredningsvis

Svar: Glad påsk till dej med Maria!🐣
Pernilla/Pillan

Tycker det är så underbart fint och sexigt när kvinnor använder stringtrosor...Det är vad jag främst tänker på här, haha! ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se