Reload för uteträning

 
 
 
 
 
Vilken kväll, ja vilken dag också för den delen...det är liksom ingen måtta på härligheten, solen och värmen då det kommer!!
Dryga 26 grader idag och kanske ännu lite varmare i morgon, wow.
 
Nu gäller det att passa på att ta vara på stunden och varför inte köra igång med lite ute-träning (om du inte redan börjat)
 
 
 
 
 
Jag var tokig nog att kliva in i spinning-salen tidigare i kväll men jag var så galet sugen på ett pass så det gick inte att motstå. Som jag svettades, jisses men skönt som bara den.
 
Väl hemma kunde vi inte gå in och duscha direkt utan jag och Nikki körde lite styrka och akrobatiska övninga (Nikki)
 
 
 
 
 
 
Armhävningar
Dips
Ryggresningar
Magövningar
 
ja du kan komma långt med bara några få övningar, allt avslutades med en del rörlighetsträning
 
 
 
 
 
 
 
 
Nikki hjular och tränar på fritt handstående och hon blir bättre och bättre! Så skönt att hon fortfarande gärna hänger med mig och tränar det som hon vill, ibland mina övningar och ibland lite mer lek!
Rörelse är glädje!
 
 
 
 
 
Nu ska jag slänga mej i soffan
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se