Snygg med scarf

 
 
 
 
Bild: Pinterest
 
 
 
 
Detta ser jag överallt just nu, scarf i håret!
 
Så snyggt med en knuten rosett runt knuten eller bara runt en enkel häst-svans. Piffar verkligen upp och gör dej lite mer "stylish" på ett kick.
Jag brukar ganska ofta ha scarfen som ett hårband men ska absolut satsa på att nyttja den även som på bilden. Har man en siden-variant är det lätt att den glider lite men använd hårnålar för att fästa den!
 
 
 
Idag är Filippa i alla fall en aning bättre. Hon kände sig inte alls illamående av medicinen längre och halsen var bättre! Hennes ansikte är fortfarande lite svullet men förhoppningsvis blir även det snart bättre. Mammas omsorg och mat kanske gör susen trots allt :)
 
 
 
Ha det fint
 
//PIllan


Åhhhh vad fint!

Ser himla snyggt ut med scarfen i håret. Det är häftigt med lite färg (även om bilden är svartvit). Scarfar kan ju användas på
massa olika sätt för att få lite omväxling i stilen:)!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se