Dubbelhelg coming up

 
 
 
 
Hej på er
 
 
Idag hade jag egentligen en eftermiddag men på jobbet jag fick semester! Himla skönt faktiskt för jag har en del att stå i...
I morse kl 08 körde jag Nikki till stallet. Det var som ett litet mini-ridläger för nybörjare och det ville hon inte missa. Hon har ju gått och blivit riktigt häst-tokig den bruden!
 
Som vanligt blev det favorithästen Wrangler och det startade med rykt-tävling plus att dom fick göra hästarnas manar som dom ville. Flätor och tofsar som värsta hippiesarna blev resultatet :)
Sedan red dom ett pass, käkade lunch, hade teori och till sist lite pyssel.
 
Jag åkte och handlade under tiden. Var tvungen att bunkra upp rejält inför helgen och vi ska dessutom åka till Storsjö (min mormors gamla hus). Där är nog knappast by-affären öppen när det är dubbelhelg så allt måste handlas innan!
Några fler släktingar kommer upp så det ska bli trevligt. Inte allt för ofta vi ses....
 
 
 
 
 
 
Tacos står på menyn kommande helg. Barnen får sin vilja igenom (som oftast...)
 
 
 
 
Plus såklart nån påse med godis.... 
 
Startar nog redan ikväll med godis-ätandet för Nikki då hon är bjuden på Halloween-fest. Först grundar vi med en mustig lax-soppa och sedan ska hon förvandlas till häxa.
Ganska kul denna högtid ändå...!
 
 
 
Ses snart
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se