Helgens bästa

 
 
 
 
 
 
Jag har jobbat i helgen men ändå hunnit med en del roligheter också!
 
 
 
Nikkis absolut bästa var såklart när hon fick hänga i grann-stallet och pyssla med islänningarna som bor där.
Jag är verkligen väldigt tacksam att hon får möjlighet till detta och få uppleva hästar och stall på ett annat sätt än på ridskolan
 
 
Här står två privata islandshästar och allt är så lungt och samlat om ni förstår vad jag menar (på en ridskola är det ju en aning mer livat, av förklarliga själ...)
 
Lissan som äger hästarna är så himla duktig och pedagogisk då hon är med Nikki och hon fick verkligen lära sig flera knep bara på den här stunden!
 
Svårt för Nikki att manövrera dessa hästar då dom vanligen rids på akademiskt sätt och aldrig med vanlig skänkel som Nikki är van.... Hästen uppfattade galopp-kommando där en gång men det gick bra ;)
 
 
 
 
 
 
Min absolut bästa upplevelse i helgen var att vi var och såg A star is born!
Wow vilken film, skådespeleriet och framför allt musiken
 
Att dessutom Sam Elliot hade en biroll gjorde att jag blev extra nöjd ;) Finns nog ingen annan skådis som får min puls att slå så snabbt. Han är gammal men hans utstrålning verkar aldrig svalna!!
 
Bradley Cooper var fenomenal som alkad sångare och Lady Gaga var verkligen över förväntan gällande skådespeleri, en riktig stjärna!
 
Har du inte sett den, gör det!!
 
 
 
 
Måndag vänner..
 
//PIllan
 


Vad himla mysigt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se